czwartek, 26 kwietnia 2012

Behemoth Christians To The Lions tłumaczenie

Chrześcianie do lwów


pokłoń się gówniany synu

jestem złym

koniec twej chwały

koniec niewoli

pasje, które ugasiłem

zrodziły terror

zmiażdżyły twą wolę

twa dominacja blednie

ma wola dominuje


i spójrz jak wznosi się ma gwiazda

spalając ziemię

słońce - oko bogów

wrzucone w przestrzeń

spójrz na elipsę księżyca

spadającą z gracją

spójrz jak płaczą narody

wszystkie zlęknione Jego imienia


czcij płomień!

patrz jak anioły spadają z niebios

czcij płomień!

zabiłem twego boga

ma wola wypełniona!

Tyś Panem


wznieś mnie! wznieś wysoko!

przeprowadzając przez bramy słońca

wznieś mnie! wznieś wysoko!

gdzie anioły nie ośmielają się wlatywać

zaproś mnie na ucztę bogów

niechaj dryfuję

pozostaw płomienie bezeceństwa

i spójrz jak całuję gwiazdy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz