piątek, 13 kwietnia 2012

The Educated Fool tłumaczenie tekstu

Jestem wykształconym głupcem

Więc nie wiem, co powinienem zrobić

W tej niezręcznej sytuacji

Która została na mnie wymuszona


Kiedy tak idę sam

Prosto w dolinę życia

Mam całe życie doświadczenia

Tak, mam tyle do rozdania


Otwórz księgę na pierwszym rozdziale

Może życie zaczyna się pomału

W mrocznych myślach zawsze zatopiony

Zastanawiasz się nad tym, czego byłeś uczony


Jeszcze nigdy tak się nie czułem

Zupełnie jakby drzwi się otworzyły

Do księgi życia… a może śmierci

Czy jest w ogóle jakieś wyjście?


Ktoś spogląda na mnie z góry

W samo jądro mojej duszy

Lecz nie powie mi co widzi

Choć ja bardzo chciałbym wiedzieć


Chcę opuścić życie sam

Chcę podnieść nie ruszony głaz

Chcę wejść prosto w ogień

Chce spełnić wszystkie żądze moje


Czy naprawdę chcesz być

Jeszcze jedną pozycją w statystyce?

Czy może czujesz, ze powinieneś zawalczyć

Że naprawdę zasługujesz na więcej?


Czy czasami czujesz

Że masz w sobie potencjał wielki?

To, co masz do dania

Można by zrealizować znacznie lepiej


Chce patrzeć jak płonie ogień

Chcę czuć jak świat wiruje mi w głowie

Chcę wiedzieć, czego mogę się nauczyć

Chcę punkt bez wyjścia przekroczyć


Czas popłynie

A ja za nim

Czas pójdzie na przód

Lecz ja za nim


Chcę poznać jaką odpowiedź życie niesie

Chcę spotkać ojca mego po śmierci

Chcę wejść w światło prosto

Chcę nie czuć strachu tylko rozkosz


Chcę opuścić życie sam

Chcę podnieść nie ruszony głaz

Chcę wejść prosto w ogień

Chce spełnić wszystkie żądze moje


Czas popłynie

A ja za nim

Czas pójdzie na przód

Lecz ja za nim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz