wtorek, 24 kwietnia 2012

Eminem Welcome to Detroit tłumaczenie

Witam w jebanym Detroit
Bóg dał cudownego chłopca, gówno!

Tak, tak!
Tricky!
Pokaż mi trochę miłości!
haha

REFREN
Gdzie moi gangsterzy i wszyscy moi bandyci?
Dzięki nim ręce są w górze i pokazują miłość
A ja witam cię w Detroit City
I mówię, że witam cię w Detroit City
Każde miejsce, gdzie idziemy
Człowieku, wszędzie się kołyszemy
Pytamy wokół i wszyscy znają Tricky'ego
Pytamy, co jest dobre, mówią, że Tricky


1.
Stuk stuk, bum, jak szybko, jak trafiamy pokój
Który możesz słyszeć, hej, Goon Squad w tej suce
Pozwól mi słyszeć Goon Squad w tej suce
Pozwól mi słyszeć Runyon Avenue w tej suce
Każdy, kogo zamierzam wezwać, kiedy nie przychodzę z chłopakami
I sytuacja staje się trochę przesłodzona
Wykręcam 911 jak jebany punk, pierdolić to
Nazywam tego niegrzecznego chłopaka z Detroit "Trick Trick"
Szybko, przyjdź i podnieść mnie i daj im broń
Przyjdź do klubu, spotkaj mnie na zewnątrz
To jakiś bałwan w tej suce
Z jakiegoś głupiego powodu jest pijany
Możemy pieprzyć jego dupę w górę
Bo czujemy zapach kanciarza
I nie lubię sposobu, jakim jego chłopcy patrzą na mnie
Ziomek, przyjdź do mnie, przekupni? chłopcy, chociaż widzę cię
Rock Bottom, taa, widzę was, wszyscy ludzie z Detroit
Gdzie jesteś facetem, pozwól mi zobaczyć ręce na niebie
Detroit jebie, póki nie umrzemy

REFREN
Gdzie moi gangsterzy i wszyscy moi bandyci?
Dzięki nim ręce są w górze i pokazują miłość
A ja witam cię w Detroit City
I mówię, że witam cię w Detroit City
Każde miejsce, gdzie idziemy
Człowieku, wszędzie się kołyszemy
Pytamy wokół i wszyscy znają Tricky'ego
Pytamy, co jest dobre, mówią, że Tricky


2.
Ziomek, dużo czasu minęło, odkąd przybyłeś, i jestem szczery wobec tego
Marshall, dzwoniłeś do mnie 50??? I obszyłeś drogę
To bicie, które słyszysz, to huk, wyprodukował siebie
Mój zły prawie zapomniał mnie przedstawić
Moje imię to Trick Trick, głowa Goon Squad
I gangster, będę hukiem pod ziemią od '95, walimy
Chciał być draniem i uwierzytelnił groźbę
Ucisnął, zanim zwolniłem, poza więzieniem
Usłyszałeś o mnie, nie wiedziałeś, że to ja
Wszystkie podstępne, złe czyny D, którego widzisz, taa, to byłem ja
Zabierz tego dzieciaka z tej gry, nie chcę gonić sławy
Jestem ściganym papierowym produktem i branie przyprawia mnie o ból
Oskarżenia o przemoc, wiesz, że możesz to słuchać
Ćwierć miliona dolarów zarobionych na morderczym rapie
Mój kumpel podnosi mnie, Shady wystawia to
Trick Trick i Eminem, Detroit idzie

REFREN
Gdzie moi gangsterzy i wszyscy moi bandyci?
Dzięki nim ręce są w górze i pokazują miłość
A ja witam cię w Detroit City
I mówię, że witam cię w Detroit City
Każde miejsce, gdzie idziemy
Człowieku, wszędzie się kołyszemy
Pytamy wokół i wszyscy znają Tricky'ego
Pytamy, co jest dobre, mówią, że Tricky


3.
Ayo Em, jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebował tych pistoletów, przyjdź
Od tej chwili każdy beef, który masz w sobie, ziomek, jestem w tym
Jadę do tego miasta, źle lub dobrze
Będę biczowany przez pojebów przez najdłuższy czas
To oczywiste, to czas dla Tricky'ego, żeby nabrać prędkości
Publiczność, widzę, że doceniają moją kryminalną przeszłość
Władze spróbowały zatrzymać mnie, ale nie mogli nadążyć
Zrozumieć podstawę fana to większe niż gwiazda
Jestem zadowolony z istnienia mojego czasu do błyszczenia
A ja wkurzam się z powodu grupy zamkniętej dla bandytyzmu
Ja nie mówię, że jest gównem to, co dziewczyny czują do mnie
Tylko gadanie, że wiem, że świat może mnie wysłuchać
Pokój dla Jimmy'ego i Dre, dla podpisania "mój czarnuch"
Sięgał Detroit i złapał zwycięzcę
Gangsterzy i bandyci, obejmujemy się z miłości
I walimy piekło, poza nikim, kto pieprzy z nami

REFREN
Gdzie moi gangsterzy i wszyscy moi bandyci?
Dzięki nim ręce są w górze i pokazują miłość
A ja witam cię w Detroit City
I mówię, że witam cię w Detroit City
Każde miejsce, gdzie idziemy
Człowieku, wszędzie się kołyszemy
Pytamy wokół i wszyscy znają Tricky'ego
Pytamy, co jest dobre, mówią, że Tricky


OUTRO
Tak! Trick Trick
Eminem, cudowny chłopak, Shady
To idzie w dół, dziecko
Yo Em, wracam do mojego czarnucha
Cholernie dobrze powiedziałem "mój czarnuch"
To mój czarnuch

Ciągnę za sobą tego pojeba na zewnątrz
Pojeb nie chce już gadać
Czarnuchy wyjdą z nożami i gównem
A ja wrócę do tego pojeba, rozwalę tę sukę w chwili
Czarnuchy już nie rozmawiają, tak? Ignorują cię zawsze
Proszę, uwierzcie w gadanie tego pojeba (bum)
EM-HAHAHA!
Witamy w Detroit! Wróćcie niedługo! Wybaczcie, że tęskniliśmy za wami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz