środa, 25 kwietnia 2012

Fade to Black tłumaczenie tekstu piosenki

Rozpłynąć sie w mroku



Życie chyba kiedyś zaniknie

Odpływając coraz dalej z każdym dniem

Gubię się wewnątrz samego siebie

Nic sie nie liczy- nikt więcej

Straciłem wolęby żyć

Po prostu nic już wiecej nie mogę dać

Nie ma już dla mnie nic więcej

Wyczekuję końca, który mnie uwolni


Rzeczy nie są już takie jak dawniej

Czegoś brakuje wewnątrz mnie

Na smierć zatracony- to nie moze dziać się naprawde

Nie mogę wytrzymać tego piekła, które czuję

Wypełnia mnie pustka

Agonia jest coraz bliżej

Coraz większy mrok wypełnia każdy świt

Kiedyś byłem sobą, ale ten ktoś już odszedł


Nikt inny tylko ja mogę siebie uratować- ale jest już za późno

Teraz nie mogę juzmyśleć- zresztą po co w ogóle próbować?

Wczorajszy dzień wydaje sienigdy nie istnieć

Smierćwita mnie czule- teraz mogę tylko się pożegnać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz