sobota, 7 kwietnia 2012

Forty Six And Two tłumaczenie piosenki

Mój cień skórę zrzuca niczym wąż,

Zdzierałem znów strupy z ran moich.

Jestem głęboko,

Przekopując w dole me słabe muskuły

Szukając śladu.

I czołgałem się wciąż na moim brzuchu,

Rozumiejąc w końcu, czym mogłem być

Tarzałem się w pomyłkach własnych,

I niepewnych ułudach.

Po część mnie która mnie przekroczy,

Lub po słowo mną władnące

Chcę poczuć jak zachodzą zmiany.

Chcę wiedzieć w czym się dotąd chowałem


W mym cieniu.

Zmiany przechodzą też przez mój cień.


Mój cień skórę zrzuca niczym wąż,

Zdzierałem znów strupy z ran moich.

I czołgałem się wciąż na moim brzuchu,

Rozumiejąc w końcu, czym mogłem być

Pogrążałem się w chaosie niepewnych złudzeń.

Chcę poczuć jak zmiana mnie pochłonie

Poczuć, że na zewnątrz coś się odmieni,

Chcę poczuć metamorfozę własną,

I oddać z siebie to w czym trwałem.


Mój cień.

Nadchodzi zmiana.

Oto czas mój.


Wysłuchaj pamięci mych muskułów, porównaj

z tym czego trzymałem się kurczowo,

Czterdzieści Sześć i 2 istnieją tuż przede mną.


Wybrałem moje życie by żyć i

by rosnąć, brać i dawać, by

Ruszać się, uczyć i kochać, by

Płakać, ginąć i być nienormalnym ,by

Kłamać, nienawidzić i bać się , i by

Robić to co pozwala znieść to wszystko.


Wybrałem by żyć, kłamać zabijać i dawać i by

Umierać ,uczyć się, kochać i by

Robić to co pozwala przejść to wszystko.


Ujrzyj mój zmieniający się cień,

Rozciągający się na mnie i ponad mną

Zmiękczający tą starą zbroję,

Mam nadzieję, że wciąż dane mi jest oczyścić drogę,

Poprzez przejście przez mój cień,

Wyjście już po drugiej stronie.


Krok w cień.

Czterdzieści Sześć i 2 są tuż przede mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz