poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Freak on leash tłumaczenie piosenki

"Dziwak na uwięzi"


Coś zabiera część mnie.

Coś to gubi i nigdy tego nie ujrzę.

Ciągle gdy próbuję uwierzyć,

Coś niszczy i zabiera ze mnie... ze mnie.

Życie zawsze będzie mnie zwodzić. (Chcesz ujrzeć światło)

Czy oni nie umieją mnie zostawić i oswobodzić? (Ja też)

Czy nie umiem wyrzucić całego bólu?. (Chcesz ujrzeć światło)

Próbuję to każdej nocy, wszystko na próżno.. na próżno.

Czasami nie potrafię chwycić tego miejsca.

Czasami to moje życie, nie czuję smaku.

Czasami nie czuję mojej twarzy.

Nigdy nie zobaczysz mnie padającego z gracji.


Refren:

Coś zabiera kawałek ze mnie.

Ty i ja byliśmy znaczymy by być.

Tanie kurestwo dla mnie do leżenia,

Coś zabiera kawałek ze mnie.


Czuć się jak dziwak na uwięzi. (Chcesz ujrzeć światło)

Czuję jakbym sobie nie zdawał sprawy. (Ja też)

Ile razy czułem się jakbym był chory? (Chesz ujrzeć światło)

Nic w moim życiu nie jest wolnie... jest wolne...


Refren


Boom na da mmm dum na ema

Da boom na da mmm dum na ema

IDŹ! Coś na...

Więc...walcz! Coś na...

WALCZ!...walczą o jakieś rzeczy...

Więc...coś na....

WALCZ!...walczą o jakieś rzeczy...

WALCZ!...coś z...

Nie...walczą o jakieś rzeczy...

WALCZ!...coś na...

WALCZ!...walczą o jakieś rzeczy...


Refren:

Kawałek ze mnie...

Ochhh...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz