sobota, 14 kwietnia 2012

Freddie Mercury - The Fallen Priest tłumaczenie

Uwolnij mnie, wyzwól siebie

Ograniczało mnie życie pełne poświęcenia

Ale dawne obietnice już mnie nie wstrzymują

Z każdą godziną coraz gwałtowniejszy i bardziej kapryśny

Opadają kajdany, jestem w twej mocy


Uwolnij mnie i wyzwól siebie

Przyjdź do mnie i pozwól się prowadzić

Błagam cię, zaklinam, zwolnij

Ofiaruję ci niebo, a niebiosa to wszystko, co znam


Jesteśmy śmiertelni

W rękach Boga, który rzuca kośćmi

Szukamy raju na ziemi

Tak trudno go znaleźć

Jesteśmy śmiertelni

Jesteśmy ofiarami naszych słabości i namiętności

Chcemy wznosić się na wyżyny

(Staczam się, staczam się, staczam się z wyżyn)


Ale obiecałem, że będę służył

Powinienem być nieczuły na nieprawość i grzech niczym kamieniem

Nie ma grzechu, nie ma grzechu

Uwolnij siebie, pozwól, aby twoje życie się rozpoczęło, och

Wobec siebie bądź szczery

Jestem sługą Bożym

Nie powinienem być tu z tobą


Uwolnij mnie, jesteśmy śmiertelni, och


Zbliż się trochę do ognia

By pokochać i żyć tą jedną żądzą

Zaprzeczanie tej miłości to zdrada

Miłości, którą uprawiamy

Mocy naszych żyć i ich przyczyny


Jesteśmy śmiertelni

W rękach Boga, który rzuca kośćmi

Szukamy raju na ziemi

Tak trudno go znaleźć

Jesteśmy śmiertelni

Jesteśmy ofiarami naszych słabości i namiętności

(upadam, upadam, jesteśmy śmiertelni)


Dlaczego wierzę w ciebie

Rujnujesz mój świat

Niczego nie ukrywaj

Daj mi wszystko, co możesz ofiarować

Chcę tego wszystkiego


Oto co się z nami dzieje

Oto jak się rzeczy mają

Więźniowie swej miłości

Więźniowie swej miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz