piątek, 13 kwietnia 2012

Freddie Mercury - La Japonaise tłumaczenie

Japonka


Nadchodzi zachwycający poranek

Budzi się świt

Wiosna mych myśli dryfuje

Niczym marzenie


Czuję w sobie moc nieznajomego

Magiczna siła otacza mnie

Ta fontanna w środku przepełnia mnie


Spokojny i zachęcający

Piękny i kuszący


świt, pora roku, marzenie, nadzieja

Rozległe morze i światłość wzywają nas


Wschodzące słońce pobłogosławi mój poranek swym uśmiechem

Magiczna perła spośród mórz

Zrodzona w morskiej bryzie

Wierny przyjacielu, mój aniele stróżu w niebie

Służyłeś mi dobrze przez te wszystkie lata

Witałeś z otwartymi ramionami, ufałeś bez obaw

Do końca


Oczarowany tobą z odległego kraju

Jak zbyt pięknym i łagodnym snem

Jakby śniąc wiecznie


Blask miłości, nadziei i marzeń


Kiedy wszystko jest złote i wszystko jest och

śnieg na górze Fuji, deszcz w Kyoto, noc w Tokyo

I wszystko jest ach

Żar i piękno

Mój jedyny żywy skarb na tej ziemi

(nadzieja miłość marzenie)


Poranek uśmiecha się do ciebie

Tylko ty będziesz zawsze przyjaciółką mego serca

Och, tęsknię za tobą

Jak za zbyt pięknym snem


Kiedy wszystko jest złote

I wszystko oraz każdy jest ach


świt, pora roku, marzenie, nadzieja

świt, pora roku, marzenie, nadzieja

świt, pora roku, marzenie, nadzieja

świt, pora roku, marzenie, nadzieja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz