niedziela, 29 kwietnia 2012

Geboren um zu leben [english translations] tłumaczenie tekstu

"Urodzony aby żyć„

Jest mi ciężko
Bez ciebie żyć
Każdego dnia o każdej porze
Po prostu wszystko dawać
Wracam często myślami
Z powrotem co było
W każdym tak ulubionym byłym dniu.
Wyobrażam sobie
Że za mną stoisz
I każdą moją droga
Idziesz ze mną.
Ja myślę o wielu rzeczach
Od tej pory jak ciebie już nie ma,
Bo ty mi pokazałaś
Jakie cenne życie jest

Urodziliśmy się, aby żyć
Z cudami tych czasów
Nigdy o sobie nie zapomnieć
Aż do wieczności
Urodziliśmy się, aby żyć
Dla tego jednego momentu
W którym każde z nas czuło
Jakie cenne życie jest


To jeszcze boli
Ponownie zbudować nowe miejsce
Zezwolić na coś
Z dobrym uczuciem
W tym właśnie momencie
Jesteś znowu blisko mnie
Jak w tym ulubionym minionym dniu
Jest moim życzeniem
Znów sny przeżywać
Spoglądać w przyszłość
Bez żalu
Ja widzę sens
Od tej pory jak ciebie już niema
Bo ty mi pokazałaś
jakie cenne życie jest


Urodziliśmy się, aby żyć
Z cudami tych czasów
Nigdy o sobie nie zapomnieć
Aż do wieczności
Urodziliśmy się, aby żyć
Dla tego jednego momentu
W którym każde z nas czuło
Jakie cenne życie jest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz