czwartek, 12 kwietnia 2012

A-ha Shadowside tłumaczenie

Strefa cienia

W której mówisz, że stoję

Powoduje ,że wszystko

Idzie źle

Mówisz, że

Nie dbam wystarczająco

O to wszystko

Co mam


Ale ja chcę

I będę


Nie chcę znów się widzieć jak się zapadam

W strefę cienia znów

Jeśli tylko znowu pozwolisz mi odejść

W strefę cienia, to będzie dla mnie koniec


Strefa cienia

Gdzie podążam

Nigdy nie jestem tam

Gdzie jestem tak potrzebny

Ty mówisz, że

Nie daję z siebie wystarczająco dużo

Że nie dbam

O to wszystko co mam


Ale ja chcę

I będę


Nie chcę znów się widzieć jak się zapadam

W strefę cienia znów

Jeśli znowu pozwalasz mi odejść

W strefę cienia...


Ale ja chcę

I będę

Tak, będę


Nie chcę znów się widzieć jak się zapadam

W strefę cienia znów

Jeśli znowu pozwalasz mi odejść

W strefę cienia, to koniec

W strefę cienia, to dla mnie koniec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz