środa, 4 kwietnia 2012

It's Your Smile tłumaczenie tekstu

Ja płaczę całą noc, tylko dla Ciebie

Moje łzy będą suche, to prawda

ale nie mogę żyć bez Ciebie jednego dnia więcej

Ty jesteś zawsze w moim sercu, przysięgam

i jeśli zawołasz, ja będę tam

Ale nie mogę żyć bez Ciebie jednej nocy więcej

i przysięgam, będe dotykać nieba

jeśli spytasz mnie skarbie, umrę

oh kochanie, uratowałem swoje życie tylko dla Ciebie


To twój uśmiech sprawił szybsze bicie mojego serca

To twój uśmiech będzie ostatni

Wiem, że Ty jesteś jedyna dla mnie

To przez twój uśmiech nie pozwolę Ci odejść

To twój uśmiech, zawsze pokazuje

Wiem, że jestes jedyna dla mnie

Znaczysz wszystko

Dzień za dniem, jesteś tajemnicą

i ja nie potrafię żyć bez Ciebie jednego dnia więcej

i każdy dzień jest nowym dniem

i nie mogę spać, widzę Cię zostającą

Moje oczy, moja miłość nie mogą pozwolić Ci odejść

Przysięgam, że złapię gwazdę, pokonam gorę, nawet jeśli wiem, że to daleko.

Oh skarbie, uratowałem swoje życie dla ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz