piątek, 6 kwietnia 2012

Michael Jackson We're Almost There tłumaczenie

Nieważne jak ciężkie

Mogą wydawać się zadania.

Nie rezygnuj ze swoich planów

Nie rezygnuj ze swoich marzeń


Żadne złamane mosty

Nie mogą nas od tego odwieść

Bo to czego szukamy

Niedługo się znajdzie


Bo już prawie tu jesteśmy

Jeszcze jeden krok

(Bo już prawie tu jesteśmy)

Jeszcze jeden krok

(Jeszcze jeden krok)

Nie poddawaj się

Bo już prawie wszyscy tam jesteśmy


(Spójrz na zakochanych)

Spójrz na samotnych zakochanych

Którzy jeszcze tego nie zrobili

Życie jest długą, ciężką wspinaczką

(Życie jest długą, ciężką wspinaczką)

Nie mogli tego znieść

(Nie mogli tego znieść)


Nie pozwól żeby to się nam stało

Trzymajmy się razem, kochana

Przetrwamy to


Kochanie, dalej po mnie sięgaj

Sięgaj po mnie, zrób to dla mnie

Zrób to dla mnie, bo kochanie…


Bo już prawie tam jesteśmy

Już prawie tam jesteśmy

Bo już prawie tam jesteśmy


Jesteśmy tak blisko

Mogę tego skosztować

Życie jest takie słodkie

Nie mogę pozwolić bym to stracił

(Nie mogę pozwolić bym to stracił)


Muszę poczuć twoją dłoń

Wyślizgującą się z mojej

Po prostu trzymaj się mocniej, kochanie

Próbuj dalej.


Kochanie zrób to dla mnie, zrób to, zrób to kochanie

(Bo już prawie tam jesteśmy)

Jeszcze jeden krok

(już prawie tam jesteśmy)

Nie poddawaj się

(Bo już prawie tam jesteśmy)

Jeszcze jeden krok


Kochana, kochana nie poddawaj się

(Bo już prawie tam jesteśmy)

Dalej, dalej

(Już prawie tam jesteśmy)

Jeszcze jeden krok

(Bo już prawie tam jesteśmy)

Bo już prawie tam jesteśmy


Jeszcze tylko jeden krok

Bo już prawie tam jesteśmy

Zaszliśmy za daleko

By się zawracać


Ooh!


Dalej sięgaj

Dla wyższej ziemi

Wznosiliśmy się i opadaliśmy

Nie pozwól niczemu na świecie kochanie

Odwieść nas od tego


Bo już prawie tam jesteśmy

Już prawie tam jesteśmy

Już prawie tam jesteśmy


Wszystko czego szukaliśmy

Już prawie tam jesteśmy

Dalej sięgaj po mnie


Bo już prawie tam jesteśmy, kochana

Już prawie tam jesteśmy

Już prawie tam jesteśmy, kochana

Już prawie tam jesteśmy

Już prawie tam jesteśmy


Ah , już prawie tam jesteśmy…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz