niedziela, 1 kwietnia 2012

Muse - Sober [deutsche] tłumaczenie

Mieszana Crown Royal,

Achh, ten korzenny aromat postawił mnie na nogi.

Wytrawna, importowana.

Nalałaś ją do mojej szklanki.


A ty jesteś jedynym powodem,

Dla którego pozostaję uwolniony.

Załóżmy, że powodem jest to,

Że chyba mnie podniecasz.


Jesteś taka mocna,

Jesteś taka mocna...

Aż coś we mnie płonie.

Bo jesteś taka mocna...

Aż coś we mnie płonie.


Postawiliśmy na Wild Turkey.

Poczułem jej karmelkowy zapach.

Arbourler, Jameson, was też kocham.

Pojedyncze słody zaczynają płonąć.


A ty jesteś jedynym powodem,

Dla którego pozostaję uwolniony.

Załóżmy, że powodem jest to,

Że chyba mnie podniecasz.


Jesteś taka mocna,

Jesteś taka mocna...

Aż coś we mnie płonie.

Bo jesteś taka mocna...

Aż coś we mnie płonie.


Mieszana Crown Royal,

Achh, ten korzenny aromat postawił mnie na nogi.


A ty jesteś jedynym powodem,

Dla którego pozostaję uwolniony.

Załóżmy, że powodem jest to,

Że chyba mnie podniecasz.


Jesteś taka mocna,

Jesteś taka mocna...

Aż coś we mnie płonie.

Bo jesteś taka mocna...

Aż coś we mnie płonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz