środa, 18 kwietnia 2012

My heaven is your hell tłumaczenie piosenki

Jak noc zapadająca na miasto ,

wtedy gdy dzień dobiega końca

Pod osłoną nocy ,zakradnę się do Ciebie,

i będę obserwował jak śpisz.


Uwolnij mnie od mojej nieśmiertelności

to nie jest dar, to przekleństwo

noc za nocą jeszcze bardziej piekielna

i stają się coraz gorsze.


Moje niebo jest Twym piekłem.

Przekradam się wśród cieni,

gdyż światło mnie zabija...

nie możemy być razem...

Moje niebo jest Twym piekłem

tutaj nie ma jutra...

Zatrzymam się i odejdę w niepamięć

Zniknę wraz ze świtem...


Promienie wschodzącego słońca,

przynoszą śmierć, nie przetrwam...

Powinienem rozwinąć skrzydła i spróbować polecieć,

w nocy się nie będę ukrywał.



Słońce wypełnia pokój,

żegnam się z życiem w ciemnościach.

Pali moją skórę i oślepia mój wzrok,

Słyszę Twój krzyk ,ale nie widzę Twoich oczu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz