wtorek, 10 kwietnia 2012

Norah Jones - Love Me Tender tłumaczenie

Kochaj mnie czule


Kochaj mnie czule , Kochaj mnie słodko.

Nigdy nie pozwól mi odejść.

Uczyniłeś moje życie spełnionym.

I kocham Cię więc.


Kochaj mnie czule, kochaj mnie prawdziwie

Wszystkie moje marzenia się spełniły,

albowiem , moje kochanie , kocham Cię

I zawsze będę.


Kochaj mnie czule , Kochaj mnie mój drogi

Powiedz mi , że jesteś mój.

Ja będę twoja całkowicie przez wszystkie lata.

Do póki nie skończy się czas.


Kochaj mnie czule , kochaj mnie prawdziwie.

Wszystkie moje marzenia się spełniły,

albowiem, moje kochanie , kocham Cię

I zawsze będę.


Kochaj mnie czule , kochaj mnie prawdziwie.

Wszystkie moje marzenia się spełniły,

albowiem, moje kochanie , kocham Cię

I zawsze będę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz