sobota, 28 kwietnia 2012

Oildale( Leave me alone) tłumaczenie tekstu piosenki

Spójrz na siebie, czujesz się tak dobrze
Nie potrafisz się oprzeć
Musisz się w tym cały pławić
Czyż to nie jest przyjemne?
Pierdolenie głupot
Poddaję się...

Po prostu zostaw mnie w spokoju
Moje serce pęknie przy upadku
Trzymając się nieistotnych rzeczy
Czując ból, który się z tym wiąże
Po prostu zostaw mnie w spokoju

Co za cipa
Myślisz, że jesteś taki twardy
Zabiorę to gówno
Wszystko co miałem
Miłość do mnie
To było takie dobre
Ale tobie było mało
Wyrwałeś mi to

Po prostu zostaw mnie w spokoju
Moje serce pęknie przy upadku
Trzymając się nieistotnych rzeczy
Czując ból, który się z tym wiąże
Po prostu zostaw mnie w spokoju

Kompletny brak szacunku
Ze strony hipokryty
Całe to chujostwo, które mi zabrałeś
Jesteś kupą gówna
Nikim, tylko heretykiem
Wysysającym ze mnie życie
Jak byś sobie beze mnie poradził?

Po prostu zostaw mnie w spokoju
Moje serce pęknie przy upadku
Trzymając się nieistotnych rzeczy
Czując ból, który się z tym wiąże
Po prostu zostaw mnie w spokoju
Zostaw mnie w spokoju
Zostaw mnie w spokoju
Zostaw mnie w spokoju
Zostaw mnie kurwa w spokoju!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz