czwartek, 19 kwietnia 2012

Queen Teo Torriate (Let us cling together) tłumaczenie

Teo Torriate (Pozwól nam się połączyć)


Gdy mnie nie będzie

Nie zatrzymuj się, nie zastanawiaj czy o Tobie wciąż myślę...

Ten sam świeci księżyc

Ten sam wieje wiatr

Dla nas dwojga - czas to tylko papierowy księżyc

Nie odchodź...


Mimo iż mnie nie ma

To jakbym ciągle trzymał kwiat, który Cię dotyka

Rośnie nowe życie

A kwiat dobrze wie

Nikt tak jak Ty nie ogrzałby mego serca -

Nie odchodź...



Pozwól nam się połączyć po latach

Moja kochana - Kochanie!!!

W cichości nocy

Niech ta świeca ciągle płonie

Nie pozwól by zginęło to co wiemy...


(japonskiego to ja nie znam... ;)



Usłysz moją pieśn

Myśl o mnie tak samo, jak kiedyś zaczęłaś...

Noce coraz dłuższe

Ale sny wciąż żywe

Zamknij swoje piękne oczy i możesz ze mną być -

śnij!



Gdy mnie nie będzie

Powiedzą, że jesteśmy głupcami i nic nie rozumiemy -

Bądź silna!

Nie odwracaj swego serca

Jesteś wszystkim

Jesteśmy wszystkim

Dla wszystkich

Na zawsze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz