niedziela, 8 kwietnia 2012

Sacred Love tłumaczenie tekstu piosenki

Święta miłość


Zdejmij tamte codzienne ubrania

Załóż te buty na wysokich obcasach

Nie chcę kaznodziei w telewizji, kochanie

Nie chcę słyszeć wiadomości


Zasłoń świat za nami

Włóż swą czarną długą suknię

Nikt nas nigdy tu nie znajdzie

Tylko włosy pozostaw w nieładzie

Szukałem dostatecznie długo

Błagałem księżyc i gwiazdy w górze

O świętą miłość


Raz na wozie, raz pod wozem

Byłem samotny, w tym bezbożnym mieście

Ty jesteś moją religią, ty jesteś moim kościołem

Świętym Graalem w końcu mojego dociekania

Czyż nie klęczałem wystarczająco długo?

Poszukiwałem planety, by odnaleźć

Świętą miłość


Duch wprawia wodę w ruch

Ona wciela się w tę anielicę

Podnosi się jak rzeka w wylewie

Słowo stało się ciałem i krwią

Niebo pociemniało i zatrzęsła ziemią

Właśnie tak jak w Biblii

Nie będziesz pożądać, nie będziesz kraść

Nie będziesz wątpić, że ta miłość jest prawdziwa

Więc padłem na kolana i modliłem się do niebios

Kiedy spojrzałem w górę, czy mogłem zaufać swym oczom?

Wszyscy święci i aniołowie i gwiazdy nade mną

Oni wszyscy chylili czoła przed kwiatem stworzenia

Każdy mężczyzna i każda kobieta

Każda rasa i każdy naród

Wszystko oddaje pokłon

Świętej miłości


Nie potrzebujesz ani lekarza, ani tabletek

Zdobyłem lek na nieszczęścia tego kraju

Oto nadchodzi jak rzeka w wylewie

Słowo stało się ludzką naturą

Nie będziesz kraść, nie będziesz zabijać

Ale jeśli jej nie pokochasz, zrobi to twój najlepszy przyjaciel


Wszyscy święci wysoko w niebie i gwiazdy w górze

Wszystko oddaje pokłon, wszystko oddaje pokłon

Wszystko oddaje pokłon miłości

Zdejmij swe codzienne ubrania

Włóż tę czarną długą suknię

I buty na wysokich obcasach

Tylko włosy pozostaw w nieładzie


Rozmyślałem o religii

Rozmyślałem o tym, w co wierzymy

Rozmyślałem o Biblii

Rozmyślałem o Adamie i Ewie

Rozmyślałem o ogrodzie

Rozmyślałem o drzewie wiadomości i drzewie życia

Rozmyślałem o zakazanym owocu

Rozmyślałem o mężczyźnie i jego żonie


Rozmyślałem o, rozmyślałem o

Świętej miłości, świętej miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz