piątek, 27 kwietnia 2012

She Drives Me Wild tłumaczenie tekstu piosenki

Ona ma spojrzenie

Jest taka piękna

I ty wiesz cholernie dobrze,

że ta dziewczyna będzie moja


Ona ma przerwy

kiedy jest na scenie

i ty wiesz cholernie dobrze

że daje to mnie


czarne dzinsy i

sweter-golf

wiem ,że to kamuflaż bo

widziałem ją wyglądającą lepiej


ona jest kompozycją

statystycznym faktem,

skłonna dostać to co chce

oddając strzał w plecy


(ona ma..uh..zmierza w twoim kierunku

ona ma...doprowadza mnie do wściekłości

ona ma..zmierza w twoim kierunku

ona ma...uh..doprowadza mnie do wściekłości)


przyjdź do miejsca

Shock żeby się zobaczyć

i wiesz cholernie dobrze

co mam na myśli.

Żar na twarzy

jeden i trzy

jak przyjemna podróż

jakiej nigdy dotąd nie widziałeś

satynowa sznurówka

i krótki top w tureckie wzory

dopasowany

ona wie że wygląda seksownie


ona ma pozycję

ma właśnie to coś

ma seksapil w kieszeni

trzyma go w pogotowiu

tak na wszelki wypadek


(ona ma..aha..zmierza w twoim kierunku

ona ma..aha..doprowadza mnie do wściekłości

ta dziewczyna jest moją ukochaną

uhu..

ona ma..aha..zmierza w twoim kierunku

ona ma..doprowadza mnie do wściekłości)


Rap:

proszę,nie,nie mogę tego pojąć,

ona doprowadza mnie do wściekłości

w życiu tego nie zrozumiem

widzę jej falujące włosy

ale trzymam dystans,twoje spojrzenia są śmiertelne

kroki i słowa tworzą składankę

oh,to jest jak świątynia która krępuje mój styl...


(ona ma..aha..)

(ona ma ..aha)

(ona ma..aha..zmierza w twoim kierunku

ona ma..aha..doprowadza mnie do wściekłości)

ta dziewczyna to moja ukochana

ona ma...aha..

ona ma..aha

ona ma ..aha..zmierza w twoim kierunku

ona ma..aha..doprowadza mnie do wściekłości

ona ma..uhh

ona ma..aha...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz