środa, 18 kwietnia 2012

True Friends tłumaczenie piosenki

Podpisujemy kartki i listy 'BFF'
Masz milion sposobów, aby mnie rozśmieszyć
Spoglądasz na mnie, czekasz na mój powrót
Jest tak dobrze mieć cię obok...

Znasz sekrety, których nie mogę nikomu innemu wyjawić
I gdy nic nie mówię, pomogasz mi się przełamać
Nie czuję potrzeby buntowania się
Bo trzymasz moje stopy przy ziemi

REFREN:
Jesteś prawdziwą przyjaciółką
Jesteś ze mną do końca
Jesteś przy mnie
Jeśli coś nie jest w porządku
Rozmawiasz ze mną aż do nocy
Aż będzie wszystko dobrze
Jesteś prawdziwą przyjaciółką

Nie jesteś wściekła, gdy zmieniam plany
Jakoś zawsze dajesz drugą szansę
Nie powiesz 'a nie mówiłam?', gdy znów się pomylę
Jestem taka szczęśliwa, że znalazłam...

REFREN:
Prawdziwą przyjaciółkę
Jesteś ze mną do końca
Jesteś przy mnie
Jeśli coś nie jest w porządku
Rozmawiasz ze mną aż do nocy
Aż będzie wszystko dobrze

Prawdziwi przyjaciele pójdą na koniec świata
Aż znajdą to, czego potrzebujesz
Przyjaciele zabiorą cię gdzieś, kiedy masz doła
Bo wiedzą, że ktoś wierzy w...

REFREN:
Prawdziwą przyjaciółkę
Jesteś ze mną do końca
Jesteś przy mnie
Jeśli coś nie jest w porządku
Rozmawiasz ze mną aż do nocy
Nie trzeba udawać

Jesteś prawdziwą przyjaciółką
Jesteś ze mną do końca
Jesteś przy mnie
Jeśli coś nie jest w porządku
Rozmawiasz ze mną aż do nocy
Aż będzie wszystko dobrze
Jesteś prawdziwą przyjaciółką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz