poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Undertow tłumaczenie piosenki

Dwukrotnie już schodziłem w głębiny.

Niemy byłem, co głos ów sprawił,

dochodzący z otchłani, spośród zimnej, czarnej wody.

Jest ona dwa razy jaśniejsza niż niebo,

i dwukrotnie tak głośna jak rozsądek.

Jest głęboka i żyzna jak muł w korycie rzeki i z pewnością tak samo

niezmącona.Usta prądów wokół mnie otwierają się

otaczając wszystko. Unoszą

i mieszają mną podczas przełykania reszty.

Otaczają mnie, topią i wypłukują mnie.

Ale mnie jest tak wygodnie...zbyt wygodnie.

Zamknij się zamknij się zamknij się zamknij się.

Zalewasz mnie

Jak więc mogłem pozwolić sprowadzić mnie na

me kolana ponownie...ponownie


W dół podążam po raz trzeci.

Chrzczony byłem twoim głosem,

Brzmiącym z głębi, spośród nieskończonej wody.

I jest on w połowie tak wysoki jak niebo

I w połowie tak czysty jak rozsądek .

Jest zimny i czarny jak muł w korycie rzeki.

Ale mnie jest tak wygodnie...

O wiele za wygodnie.


Dlaczego więc mnie nie zabijesz,

Jestem słaby, zdrętwiały i nie znaczę już nic,

Znowu klęczę.

Zagubiony w euforii.


Z powrotem jestem w dole - prąd wiru porywa mnie.

Jestem bezbronny i przebudzony - wir unosi mnie.

Więc umrę chyba wewnątrz twego wodnego piekła.

Zdaje się że nie ma żadnej innej drogi

by ocalić się od tego podwodnego grobu.


Euforia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz