poniedziałek, 21 listopada 2011

Art of War tłumaczenie tekstu piosenki

Tak więc zostało powiedziane, że kto zna wroga i zna siebie, temu nic nie grozi choćby w stu bitwach. Kto nie zna wroga, a zna siebie ten czasami odnosi zwycięstwo, czasami ponosi porażkę. Kto nie zna siebie i nie zna wroga, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej bitwie.


Stojąc samotnie rozglądam się po polu bitwy,

spalona ziemia jest tym co zostało po walce

Poszukuję nowych metod, by móc pokonać mego wroga

Pośród bólu i cierpienia widziałem już dość rozlewu krwi


Będę uciekać, lecz nigdy mnie nie złapią

Będę się ukrywać, nigdy mnie nie znajdą

Przegrupuję wojsko, udam odwrót, pójdą w pościg

Walka bez pardonu, wygram choć nigdy nie walczyłem


Oto jest sztuka wojny!

Oto jest sztuka wojny!


Złamię morale wrogiej armii, Zmuszę ich by

walczyli, gdy mi to odpowiada, zagrają na

moich zasadach. Będę blisko, ale nieuchwytny

Już nigdy nie zobaczę bólu i cierpienia


Już nigdy mnie nie znajdą, Ciągle w ruchu

Otoczę ich, poddadzą się bez walki

Będę bezlitosny, zniszczę ich

Choć nie w otwartej bitwie.


Oto jest sztuka wojny!

Oto jest sztuka wojny!


Załamani i zagubieni

Zmęczeni wojną

Poddadzą się

Złapani w płapkę

bez odwrotu

Już nigdy nie zaznam porażki


Będę uciekać, lecz nigdy mnie nie złapią

Będę się ukrywać, nigdy mnie nie znajdą

Przegrupuję wojsko, udam odwrót, pójdą w pościg

Walka bez pardonu, wygram choć nigdy nie walczyłem


Oto jest sztuka wojny!

Oto jest sztuka wojny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz