wtorek, 22 listopada 2011

Hold On To What You Believe tłumaczenie tekstu

Ja

Nie mogę obiecać, że cię nie zostawię

I ja

nie mogę obiecać, że będę tym jedynym przy tobie

Kiedy nadzieja upadnie

Lecz jesteśmy młodzi

Rozkwitające kwiaty na wietrznych polach pośród wojennych zgliszczy tego świata

I miłość

To miasto oddycha plagą miłości bardziej niż jego twórcy


Uciekłem

Nie mogłem wziąć odpowiedzialności za nas oboje, za mnie i za ciebie

To się stało za szybko

Przelewając miłość na mnie jakby to był czar nie mogłem go złamać

Kiedy była to obietnica nie mogłem jej wypełnić


Lecz co jeśli byłem w błędzie?


Lecz wstrzymaj to w co wierzysz w świetle

Kiedy ciemność okradła cie ze wzroku


A teraz ta ziemia

Znaczy mniej i mniej bez twojego oddechu pośród drzew

Za każdym razem

Woda odpływa ode mnie i echo znika

I dziura kiedy nie jesteś blisko


Co więc wtedy gdy byłem w błędzie?


Lecz wstrzymaj to w co wierzysz w świetle

Kiedy ciemność okradła cie ze wzroku


Lecz wstrzymaj to w co wierzysz w świetle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz