piątek, 18 listopada 2011

The Reincarnation of Benjamin Breeg tłumaczenie piosenki

Pozwól, że ci opowiem o moim życiu

Pozwól, że ci opowiem o moich marzeniach

Pozwól, że ci opowiem o rzeczach, które się zdarzają, wszystko jest dla mnie prawdziwe

Pozwól, że ci opowiem o mojej nadziei, o mojej potrzebie osiągnięcia nieba

Pozwól, że cię zabiorę w trudną podróż, pozwól, że powiem ci dlaczego

Pozwól, że powiem ci dlaczego


Dlaczego te klątwy powinny zostać na mnie rzucone

Nie zostanie mi przebaczone, aż do momentu jak się uwolnię

Czym sobie zasłużyłem na taka karę

Płacę za moje grzechy dla odkupienia duszy


Demony są uwięzione w mojej głowie

Moje nadzieje w Bogu, żeby z piekła osiagnąć niebo

Moje grzechy są liczne, a wina ciężka

Pytanie o to jak i skąd wiem


Widzę rzeczy, rzeczy których nie chcę widzieć

Kłamstwa z tysiąca dusz ciążą na mnie


Wiem, że błagaja o pomoc wyciągając ręce

Ich ciężar pociągnie mnie również w dół

Grzech tysięcy dusz został wyeliminowany na próżno

Moja reinkarnacja wciąż żyje


Ktoś, kto mnie uratuje

Coś, co mnie ochroni przed samym sobą

Żeby przynieść zbawienie,

Żeby oczyścic piekło


Ktoś, kto mnie uratuje

Coś, co mnie ochroni przed samym sobą

Żeby przynieść zbawienie,

Żeby oczyścić piekło


Ktoś, kto mnie uratuje

Coś, co mnie ochroni przed moim piekłem

Nasze przeznaczenie jest daleko od tego koszmaru

Ktoś, kto mnie uratuje

Coś, co mnie ochroni przed samym sobą

Żeby przynieść zbawienie

Żeby oczyścić piekło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz