czwartek, 17 maja 2012

Aerosmith - Sight for Sore Eyes tłumaczenie

Idę do centrum

Na mieście

Łatwa kasa czeka


Przekręciłem śrubę, trzymała światło

Wtedy poznałem, że ona jest

Miłym widokiem

Była miłym widokiem


Grając bez zasad, śpiąc na schodach

Wewnątrz nie warto myśleć o zasadach

Wszędzie czeka łatwa kasa


Przekręciłem śrubę trzymała nóż

Święty Jezu

Ona jest miłym widokiem

Była miłym widokiem

Ona wie co robi


Zawsze w dobrym stylu

Wszystko zrobię dla mej dzieciny

Pode mną możesz zrobić wszystko

Nawet na bieliźnie można zarobić


Nie znasz ludzi?

Ta panna miłości szuka

Bez niej mnie nie ma

Znikam


Była miłym widokiem

Nieźle wyglądała

Wiedziała co robi

Niezły widok z niej


Obrany i podzielony

Nawet na początku przyjemności i na końcu

Czuje się jak król lew

Niezły widok


Była niezłym widokiem

Boże ona mnie zniewala

Była niezłym widokiem

Choć mnie utrzymywała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz