niedziela, 27 maja 2012

Karma Killer tłumaczenie tekstu

Wygłupiasz się

czy jedynie łatwo zapominasz?

Jesteś tu cały czas,

dlaczego nie zarządziłeś jeszcze by umrzeć?

Mógłbyś podtrzymywać zaporę w piekle.


Jak możesz spac?

Nigdy nie kochałeś,

dlaczego ja nigdy nie byłem wystarczająco dobry?

Myślałeś, że zostawisz mnie samego w miłości



Bez potrzeby mówienia

podejrzewam, że wiesz, że Cię nienawidzę

Jesteś pełen grzechu

nawet diabeł Cię karci,

mam nadzieję, że się zadławisz

Twoim Bacardi i Colą


Jak oodychasz?

Jak możesz nie płakać?

Czemu nigdy nie byłem wystarczająco dobry?

Myślałeś,że zostawisz mnie samego w miłości


Zobacz, co mi odebrałeś...



Nie potrzebuję się mścić.

Bo wiem, że przyjdą po Ciebie

Nie ma dla Ciebie nadziei, mój przyjacielu

bo oni już idą, idą po Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz