piątek, 18 maja 2012

Rock N Roll Dream tłumaczenie tekstu

Rockandrollowe marzenie


Głęboka woda wokół mnie

Rekiny zataczają kręgi wokoło

Głęboko w kłopocie, obrócił mnie naokoło

Mężczyzna wysoko a kobieta nisko

Ty piękna kobieto zbierasz dokoła

Nie potrafisz załapać niepojedynczej melodii

Czujesz że wygrywasz, to wszystko na ten temat

Wiedząc, że wygrywasz, ooh

Mógłby to być ostateczny raz


Mógłbym być w rockandrollowym marzeniu

Mógłbym być w rockandrollowym marzeniu


Rekiny zataczają kręgi wokoło

Zbliżasz się i nie wiesz czemu

Gdzie idzie kobieta z ciepłym objęciem

Czy mężczyzna chodzi w mocnym deszczu?

Jestem zdumiony bałaganem jaki znalazłaś

Zbliżasz się i stoję obok w rzędzie

Nie daj nic a jedno przychodzi

Tutaj drę się, najwięcej



Mógłbym być w rockandrollowym marzeniu

Mógłbym być w rockandrollowym marzeniu


Mógłbym być w rockandrollowym marzeniu

Mógłbym być w rockandrollowym marzeniu


Rekiny zataczają kręgi wokoło

Głęboka woda wokół mnie, wokół mnie, wokół mnie

Głęboka woda wokół mnie, wokół mnie, wokół mnie

Wokół, wokół, wokół

Wokół, wokół, wokół



Mógłbym być w rockandrollowym marzeniu

Mógłbym być w rockandrollowym marzeniu


Mógłbym być w rockandrollowym marzeniu

Mógłbym być w rockandrollowym marzeniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz