sobota, 26 maja 2012

The Driveway tłumaczenie tekstu piosenki

Po dwunastej

Nie tak dobrze

Bez śniadania

Siostry powiedzą

Co wokoło

To ugięte

Bez łaski

Wobec tego

Jedna rzecz

Którą ośmieliłam się gonić

Znów upadłeś

Dobrze wiesz


Nic nie rani

Tak jak utrata

Kiedy wiesz

Co odchodzi naprawdę,

Nie licząc wszystkich win.

A ja ją wybrałam

Nie będziesz tęsknił?


Próbowałam twojego sposobu

Ale nie mam

Nic do pokazania

Było

Tak samo, tak samo

A ta historia

Staje się już stara

Wydaje się, że droga dojazdowa

Będzie

Końcem drogi.

Dla nas już za późno

A zaufanie

Zaczyna się staczać


Tak wiele do powiedzenia

O dniu dzisiejszym.

Niech radio

Rozproszy tę ciszę

Kiedy jedziemy.

Pocałunek na pożegnanie

Nie tym razem

Nie wspominaj

Tej piosenki

Nigdy jej nie lubiłam


Nic nie rani

Tak jak utrata

Kiedy wiesz

Co naprawdę odeszło

To tylko

Cała ta wina

Ja ją wybrałam

Nie będziesz tęsknił

Nie licząc wszystkich win.

A ja jestem wybrana

Nie będziesz tęsknił?


Próbowałam twojego sposobu

Ale nie mam

Nic do pokazania

Było

Tak samo, tak samo

A ta historia

Staje się już stara

Wydaje się, że droga dojazdowa

Będzie

Końcem drogi.

Dla nas już za późno

A zaufanie

Zaczyna się staczać


Myślałam że wiedziałeś

o mnie wszystko

Ale nie wiedziałam

Tak naprawdę niczego

Widziałam twój koniec

Światła blakną

Spróbuję to wszystko dokończyć

Pamiętam

Jak to jest

Czuć, że zna się miłość

I mieć ją odebraną

Nie umiem myśleć

O tym czego się nauczyłam

Ale pomyślę o tym

Kiedyś


Próbowałam twojego sposobu

Ale nie mam

Nic do pokazania

Było

Tak samo, tak samo

A ta historia

Staje się już stara

Wydaje się, że droga dojazdowa

Będzie

Końcem drogi.

Dla nas już za późno

A zaufanie

Zaczyna się staczać


Stacza się

Zaufanie zaczyna się staczać


Wydaje się, że droga dojazdowa

Jest końcem drogi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz