wtorek, 22 maja 2012

Beyonce Knowles If I Were A Boy (wersja grecka) tekst

[Στίχος]

Εάν ήμουν αγόρι

Ακόμη και ακριβώς για μια ημέρα

Θα κυλούσα το κρεβάτι outta το πρωί

Και ρίξτε σε αυτό που θέλησα έπειτα πηγαίνω

Πιείτε την μπύρα με τους τύπους

Και αυλάκωμα μετά από τα κορίτσια

Θα το κλωτσούσα με ποιους θέλησα

Και δεν θα έπαιρνα ποτέ αντιμέτωπος για το.

Αιτία θα κολλούσαν επάνω για με.


[Χορωδίες]

Εάν ήμουν αγόρι

Σκέφτομαι ότι θα μπορούσα να καταλάβω

Πώς αισθάνεται για να αγαπήσει ένα κορίτσι

Ορκίζομαι ότι θα ήμουν καλύτερο άτομο.

Θα άκουγα την

Αιτία ξέρω πώς βλάπτει

Όταν χάνετε ενός θελήσατε

Αιτία σας έχει πάρει για δεδομένος

Και όλα εσείς είχαν


[Στίχος]

Εάν ήμουν αγόρι

Θα έκλεινα το τηλέφωνό μου

Πέστε του καθενός που έχει σπάσει

Έτσι θα σκέφτονταν ότι ήμουν sleepin μόνο

Θα τιθόμουν πρώτα

Και καταρτίστε τους κανόνες καθώς πηγαίνω

Αιτία ξέρω ότι θα ήταν πιστή

Waitin για με για να έρθω κατ' οίκον (για να έρθει κατ' οίκον)


[Χορωδίες]

Εάν ήμουν αγόρι

Σκέφτομαι ότι θα μπορούσα να καταλάβω

Πώς αισθάνεται για να αγαπήσει ένα κορίτσι

Ορκίζομαι ότι θα ήμουν καλύτερο άτομο.

Θα άκουγα την

Αιτία ξέρω πώς βλάπτει

Όταν χάνετε ενός θελήσατε (επιθυμητός)

Αιτία σας έχει πάρει για δεδομένος (χορηγημένος)

Και όλα εσείς είχαν


[Γέφυρα]

Καθυστερεί ελάχιστα πάρα πολύ για σας για να επιστρέψει

Πέστε του ακριβώς ένα λάθος

Σκεφτείτε ότι θα συγχωρούσα εσείς συμπαθώ αυτός

Εάν σκεφτήκατε θα περίμενα σας

Σκεφτήκατε λανθασμένοι


[Χορωδίες 2]

Αλλά είστε ακριβώς αγόρι

Δεν καταλαβαίνετε

Ναι δεν καταλαβαίνετε

Πώς αισθάνεται για να αγαπήσει ένα κορίτσι someday

Επιθυμείτε ότι ήσαστε καλύτερο άτομο

Δεν ακούτε την

Δεν φροντίζετε πώς βλάπτει

Έως ότου χάνετε ενός θελήσατε

Η αιτία εσείς την έχει πάρει για δεδομένος

Και όλα εσείς έχουν

Αλλά είστε ακριβώς αγόρι

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz