czwartek, 31 maja 2012

Johnny Cash Rose Of My Heart tłumaczenie

Jesteśmy najlepszymi partnerami jakich ten świat widział

Razem blisko jak tylko można

Czasem ciężko znaleść w całym zabieganiu czas

By powiedzieć Ci czym dla mnie jesteś


Jesteś różą mego serca

Jesteś miłością mojego życia

Kwiatem niewiędnącym trwającym wiecznie

Jeśli jesteś zmęczona ułóż głowę na moim ramieniu

Różo mego serca


Gdy smutek otoczy Cię swoimi ramionami

To krople deszcze spadają z Twych oczu

Twój uśmiech jak słońce co dzień docierające do Ziemi

Rozjaśniasz moje najciemniejsze nieba


Jesteś różą mego serca

Jesteś miłością mojego życia

Kwiatem niewiędnącym trwającym wiecznie

Jeśli Ci zimno pozwól by moja miłość Cię ogrzała

Różo mego serca


Więc ciężkie czasy lub spokojne czasy czym mam się przejmować

Nawet jeśli bym mógł nie zmieniłbym niczego

Łzy i śmiech to wspólnie dzielimy

Twa dłoń w mojej czyni wszystkie dni dobrymi


Jesteś różą mego serca

Jesteś miłością mojego życia

Kwiatem niewiędnącym trwającym wiecznie

Jesteś moją przystanią w tej niespokojnej burzy życia

Różo mego serca


Różo mego serca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz