wtorek, 15 maja 2012

Sunshine tłumaczenie tekstu piosenki

Promień Słońca


Sprzedałem moją duszę,

by móc spędzić tu jedną noc

Poprowadziłem Alicję do Krainy Czarów

Zjadłem zaczarowanego grzyba i

zatańczyłem z królową

Tak,tańczyliśmy pomiędzy wszystkimi liniami

Poprowadziłem światło prosto

w ciemność

Zabrałem do Kapelusznika

Jak na spacer do parku

Ale wtedy spotkałem ją,o tak,ona

Była taka prawdziwa

Nie była dzieckiem nocy,o tak


Nazywali ją Promieniem Słońca

Ten typ wszyscy znają

Tak,tak, Promieniem Słońca

Była świetniejsza niż malowana róża

Tak,tak,Promień Słońca,tak.


Jej rodzaj miłości

Adorowałem

W jaki rodzaj kłopotów

Wpadłem?

Moje niebo leży za

Drzwiami piekła

I mam teraz więcej,niż potrzebuję.


Bo potrzebuję Promienia Słońca

Ten typ wszyscy znają

Tak,tak, Promień Słońca

Była świetniejsza niż malowana róża

Tak,tak,Promień Słońca,tak.


Mam szczęście,

ale nie stałem się wolny

ścigałem tego królika po jej drzewie ciała

Gąsienica starła się

Przyznać się do swojej winy

Ale dym nie dostał ode mnie niczego.


Masz mój Promień Słońca

Ten typ wszyscy znają

Tak,tak, Promień Słońca

Była świetniejsza niż malowana róża

Tak,tak,Promień Słońca,tak.


Ona jest Promieniem Słońca

Ten typ wszyscy znają

Tak,tak, Promień Słońca

Była świetniejsza niż malowana róża

Tak,tak

Promień Słońca,

Promień Słońca,tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz