czwartek, 24 maja 2012

Michael Jackson Trouble tłumaczenie

nie chcę się poruszyć kiedy jestem w twoich rękach

nic nie mogę powiedzieć ani zrobić

zatrzymałem wszystko,anulowałem wszystkie moje plany

powiedz wszystkim,że jestem nieobecny,hey


ona moze jest zła ale czuje się taka dobra

dam jej wszystko czego chce


ona jest w kłopocie,wiem to

ona tylko potrzebuje mnie dotknąć

jestem w kłopocie,wiem to

ona jest w kłopocie,uwielbiam to

wiem to kiedy ona to robi


jestem w kłopocie


nigdy nie wiem co chodzi jej po głowie

nie powiem co ma zamiar zrobić

każdy jej ruch jest jak niebezpieczny znak

kochanie,przez to przechodzę,hey,


ona może być zła ale czuje się taka dobra

dam jej wszystko czego chce


ona ma kłopot,wiem to

ona tylko potrzebuje mnie dotknąć

jestem w kłopocie,wiem to

ona ma kłopot,uwielbiam to

wiem to kiedy ona to robi


ona ma kłopot

ona wie co lubię

miałem uczucie że wpadłem

(jesteś w kłopocie)

kłopot,nie ma żadnej nadziei w zasięgu wzroku

jestem na drodze żeby wybić sobie to z głowy


ona ma kłopot,wiem to

ona tylko potrzebuje mnie dotknąć

ja jestem w kłopocie,wiem to

ona ma kłopot,uwielbiam to

wiem to kiedy ona to robi


wiem to

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz