czwartek, 24 maja 2012

Kuss Mich tłumaczenie tekstu piosenki

Całuj mnie [z języczkiem]


Ona zawsze zachowuje się cicho

Bo chce zostać zaspokojona palcem

Rozkłada się na suchej trawie

Wilgotne oczko staje się mokre


Złapana w ciemności

Nigdy nie widzi światła słonecznego

Drżąc z lubieżności - błaga

By zatopić język w mężczyźnie


Całuj mnie [x2]


Wgryza się mocno w każdy język

Bo chętnie pozwala się lizać

Lecz ponieważ smakuje nieco gorzko

Jest rzadko całowana


Złapana w ciemności

Nigdy nie widzi światła słonecznego

Drżąc z lubieżności - błaga

By zatopić język w mężczyźnie


Całuj mnie [x4]


Język teraz wypełza z ust

I uderza ją dziko i w ekstazie

Kilkakrotnie, gwałtownie w twarz

Krwawi okropnie z nosa


Złapana w ciemności

Nigdy nie widzi światła słonecznego

Drżąc z lubieżności - błaga

By zatopić język w mężczyźnie


Całuj mnie [x2]

W moje wilgotne usta


Całuj mnie [x2]

Nawet, gdy to gorzko smakuje


Całuj mnie [x2]

W moje wilgotne usta


Całuj mnie [x2]

Nawet, gdy to gorzko smakuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz