czwartek, 31 maja 2012

Eminem - My Dad's Gone Crazy tłumaczenie

("Mój tatuś zwariował")


[wstęp]


[nastawianie tv]


[Eminem pociąga nosem]


[prezenter telewizyjny]


Cześć chłopcy i dziewczęta.

Dzisiaj porozmawiamy o stosunku ojciec - córka.

Masz tatuśia? Założę się, że masz


[otwierają się drzwi]


kto jest twoim tatuśiem?


[Hailie]


tatuśiu, co ty robisz?


[zaczynają się beaty]


[Eminem]


haha


[Eminem & Hailie]


wporządku! słuchajcie!


[Eminem]


Ide do piekła, kto idzie ze mną?


[Hailie]


niech ktoś mi pomoże!


[chichocze]


myśle, że mój tatuś zwariował!


[Wers 1]


Nie ma [żadnej] góry, bym nie mógł się wspiąć

nie ma [takiej] za wysokiej wieży

nie ma samolotu, bym nie mógł nauczyć się latać

zrobie to, co zamierzam, podejść do ciebie, pokazać ci

ze nie ma nic, bym nie mógł wziąść tego łańcucha

[Hailie wydobywa dzwięk łańcucha]

pierdolona teżyzna mózgu i mosiężne jaja

odciąłem je, zapiklowałem i spaliłem na brąz w szklanym słoiku

wewnątrz sali, z moim oprawionym autografem

okulary przeciwsłoneczne z imieniem Eltona Johna, na mojej nudnej ścianie

jesteś poza sprawą, pieprznąłem swój tyłek

cały ten czas, ja i Dre pierdoliliśmy to i zachowaliśmy dla siebie


[Dr Dre]


Ssij Marshall


[Eminem]


Więc powiedz Laurze i jej mężowi, by się wycofali

zanim nie nacisne tego pierdolonego guzika i odpalę

i wystrzele jedną z tych rosyjskich i odpali

[Hailie wydobywa dzwięk wybuchu]

rozwal każdą pierdoloną rzecz, oprócz Afganistanu na mapie

kiedy to się skończy? kiedy zamierzam spuścić to gówno?

[spuszczanie]

Hailie, powiedz im kochanie


[Hailie]


Mój tatuś to stracił


Refren:


[Eminem]


Nie ma nikogo na tym świecie, kto mógłby mnie ocalić, nawet Hailie


[Hailie]


Myśle, że mój tatuś zwariował!


[Eminem]


Mała pomoc od Hailie Jade, nie powinnaś im mówic, kochanie


[Hailie]


Myśle, ze mój tatuś zwariował!


[Eminem]


Nie ma nic, co mógłbyś zrobić, czy powiedzieć, co mogłoby mnie kiedyś zmienić


[Hailie]


Myśle, że mój tatuś zwariował!


[Eminem]


Nie ma nikogo na tym świecie, kto mógłby mnie ocalić, nawet Hailie


[Hailie]


Myśle, że mój tatuś zwariował!


[Wers 2]


To jest tak, jak zawsze mawiała mi mama

[Eminem naśladuje swoją mame]

Rana Rana Rana Rana Rana Rana Rana Rana Rana Rana,

i kodeina i wyklęty przez Boga, ty mały skurwysynie

jeśli nie masz nic ciekawego do powiedzenia, lepiej nie mów nic

uh...

pierdol to gówno, suko, jedz pierdolonego chuja

żuj kutasa i liż milion pierdolonych chujów na sekunde

wolałbym wypuścić pierdolone nagranie gospel

wolałbym być kurwą ze zbiczowaną cipą suko, jedz cipe

i mieć wargi sromowe przyklejone do twarzy z łechtaczką na nosie

potem całkowicie pokazać moje flow, dać mi całkiem moją amunicje

nie możesz pojąc, czemu jestem tak wredny? jeśli wszyscy zostawicie mnie w spokoju,

to nie powinno być moje

m.o.

nie powinienem musieć iść eenie meenie minie mo

złapać homo za jego palec u nogi, stary, nie wiem nic więcej

czy jestem jedynym pierdolonym, który jest normalny?


[Hailie]


Tatuśiu


[Eminem]


Nie ma nikogo na tym świecie, kto mógłby mnie ocalić, nawet Hailie


[Wers 3]


Moje piosenki mogą doprowadzać do płaczu, mogą zaskakiwać

i w tym samym czasie, wysuszyć twoje oczy tym samym rymem

to wszystko, co widzisz, to geniusz w pracy

dla mnie to nie jest praca, to tak łatwo źle zinterpretować na początku

bo gdy mówie, to język jest w bezczelności

prędzej wyszarpie pierdolone zęby, niż kiedykolwiek ugryze się w język

pokroje w plasterki gume, uderzyłem przez pierdolone oświetlenie 2 razy za jednym razem

i umre i powróce jak syn lodów waniliowych

i przejdź wokół reszty mojego splutego życia

i spuść i uderz z gównem, za każdym razem, gdy spiewałem

jak Roland Kelly, gdy wyszło "bump n' grind"

więcej strachu wewnątrz mojego mózgu, wtedy oczy małej dziewczynki wewnątrz płaszczyzny

wycelowany w światowy handel, stoje nad grobem Ronniego

krzycze do nieba, dopóki chmury nie zgromadzą zarówno Clyde Mathers jak i Bonnie Jade

i to piękne sedno tego, rodzica są zalani, ale dzieci ich kochają

dziewięć milimetrów, ogrzewanie schowane na potem, w pojezdie dwuosobowym z tasakiem na mięso

nie winie cię, nawet nie pozwoliłbym, bym Hailie mnie słuchała


[Eminem]


Szalony


[Hailie]


ha ha

jesteś zabawny tatuśiu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz