sobota, 31 grudnia 2011

Alter mann tłumaczenie piosenki

On czeka na południowy wiatr

fale przychodzą i kładą się zmęczone

Wachlarzem każdego dnia

stary człowiek gładzi wodę

Rzucam kamień dla mojej przyjemności

woda się w kręgu waży

stary przygląda mi się ze smutkiem

i znowu ją gładzi


W białym piasku stary człowiek

drżąc pali swoją fajkę

tylko woda i ja wiemy

po co potrzebny mu ten wachlarz


Przeczucie śpi jak wulkan

wtedy wahając się spytałem

Głowa pochylona wydawało mi się, że śpi

Zanim wstał, powiedział


Woda powinna być twoim zwierciadłem

dopiero, kiedy będzie gładka zobaczysz

ile baśni ci jeszcze pozostało

i o zbawienie będziesz błagać


Przyciskając wachlarz do ciała

w śmiertelnym skurczu zdrętwiały ręce

palce musiały mu się złamać

wachlarz wraca znowu do piasku


Wołam starego każdego dnia

żeby zechciał mnie jeszcze zbawić

Powracam w południowym wietrze

i mogę czytać w wachlarzu


Woda powinna być twoim zwierciadłem

dopiero, kiedy będzie gładka zobaczysz

ile baśni ci jeszcze pozostało

i o zbawienie będziesz błagać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz