wtorek, 20 grudnia 2011

Scorpions - Maybe I, Maybe You tłumaczenie

Może ja, może Ty...
Możemy zmienić ten świat
Sięgamy poza duszę
Zagubioną w mroku

Może ja, może Ty...
Możemy znaleźć klucz do gwiazd
By złapać ducha nadziei
By ocalić pozbawione nadziei serce

Patrzysz w górę, na niebo
Z tymi wszystkimi pytaniami w głowie
Wszystko, czego potrzebujesz, to usłyszeć
Głos swojego serca
W świecie przepełnionym bólem
Ktoś woła Twoje imię
Dlaczego nie sprawimy, by stało się to prawdą?
Może ja, może Ty...
Może ja, może Ty...
Może ja, może Ty...

Może ja, może Ty...
Tylko o tym marzymy...
Ale świat byłby zimny
Bez marzycieli takich jak Ty

Może ja, może Ty...
Jesteśmy żołnierzami miłości
Urodzeni, by nieść płomień
Przywracać jasność w ciemności

Patrzysz w górę, na niebo
Z tymi wszystkimi pytaniami w głowie
Wszystko, czego potrzebujesz, to usłyszeć
Głos swojego serca
W świecie przepełnionym bólem
Ktoś woła Twoje imię
Dlaczego nie sprawimy, by stało się to prawdą?
Może ja, może Ty...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz