czwartek, 29 grudnia 2011

Supa hipnotic tłumaczenie piosenki

Hej seksowna dziewczyno widzę że jesteś pod wrażeniem

Wysune interesujący mnie rekord miłości

Czuj mnie , seksualną szybkość

Masz przelotem spojrzenie na moją anatomię


Teraz potrafisz sprawdzić mój rejstr który mam do jeżdżenia

Okręce Cię wokół palca i zakręcę twoimi oczyma

Teraz pobudzam apetyt na przyjemność albo ból mam wiele gry

Teraz powiedz mi czyj to tatuś i jak mam na imię

Teraz zaśpiewaj to


(Oooh oooh oooh)

Zahipnotyzuję Cię , nie ma wyjścia umiesz stawrzać pozory

(Oooh oooh oooh)

Teraz chodż Mr. Lover dziewczyny przyszły na twoje stanowisko


Powoli

Rusz tą pozycje

jak rytm uderzenia perkusjii

Jetes tak bombowy, super hipnotyczny

Unosze się z podłogi aż pod sufit

Wiesz że mam to uczucie

Tylko jeden raz

Przewinięcie

tak jest dobrze

super hipnotyczny


Nie przestawaj z tym co robisz

Wibracja zacznie działać

Tylko utrzymaj się, rusz do przodu, jeden , trzy

Kochanie

To jest tak oczywiste

że ja zrobię to jak pokażesz mi

Atrakcyjne jak magnes

Mogę otworzyć to


(Oooh oooh oooh)

[I got yuh hypnotized ain't no way yuh can pretend ...]






Ref.[Slowly....]






Roztrzygnięta mina, nadgryzione usta

Kocham ten ruch Twojego ciała kiedy potrząsasz biodrami

Daj mi przytulenie i pocieraj i dotykaj i wyciskaj

Daj mi , palącą miłość, Twoje piękno i skończ dokuczać mi teraz

zapomnij Twoejgo mężczyznę na zawsze

Spaceruję z bólem a później pojawia się uśmiech

Czujesz wszystko do srodka tak głeboko

Zatańcz Jamajskim stylem zaspiewaj to teraz


więc zamkne moje oczy

Realizuje to ze należe do Ciebie

I nie moge pomóc tylko się poddać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz