czwartek, 15 grudnia 2011

Crazy World tłumaczenie tekstu piosenki

Szalony świat


Wstaję rano

Przyjmuję dzienną dawkę informacji

Wczołguję się znów do worka, dziewczyno

Już mam dosyć prawdy

Wydaję dolary I ruble

Kupuję kawałek muru

Wznoszę ją w twoim ogródku

Tak bardzo mi to wszystko obmierzło


Ten świat jest szalony

Ten świat jest szalony


Jeżdżę po mieście

Odstawiam 155

Lepiej późno niż wcale

Więcej we mnie śmierci niż życia

Umiemy odnaleźć Titanca

Umieścić człowieka na Księżycu

Ale nie umiemy zadbać o własne podwórko

Ludzie powinni to zrobić jak najszybciej


Ten świat jest szalony x4


Nie chcę o tym słuchać

Chciałbym, żeby o było całe światy stąd

Wiesz, im więcej o tym myślę

Tym bardziej jestem przekonany, że nadszedł czas, by to zmienić

Budzę się (w szalonym, szalonym świecie)

Wstaję (w szalonym, szalonym świecie)

Wszyscy żyjemy (w szalonym, szalonym świecie)

Och tak… (to szalony, szalony świat)

Muszę wydostać się (z tego szalonego, szalonego świata)


Wracam do domu do mej ukochanej

Mam za sobą kolejny ciężki dzień

Zamęczyłem się z facetem od podatków

Więc cóż więcej mogę powiedzieć

Wydali forsę na rakiety

Na potrzeby trzeciej wojny światowej

Teraz piętrzą się na moim podwórzu

A przecież nie potrzeba ich już


Och, ten świat jest szalony x4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz