niedziela, 18 grudnia 2011

Trippin' tłumaczenie tekstu

Najpierw cię ignorują

Potem się śmieją i nienawidzą cię

I walczą z tobą kiedy wygrywasz

Kiedy prawda umiera

Dzieją się złe rzeczy

Oni wszyscy są bez serca


Wiem, że nadchodzi

Wiem, że będze ostro

Wziąłem już tyle

Ile jeszcze będę chciał wziąć

Dlaczego myślisz

Że mamy cierpieć w milczeniu

Kiedy serce jest złamane

Nie ma już nic do złamania


Chór w tle:

Chcę, żebyś mnie kochał

Chcę, żebyś był

Niebem ponad mną

Na zawsze


Zadawałeś się

Z kilkoma ważniakami

Chłopaki trochę odsiedziały

Oni nie zabijają swoich

I dbają o swoje matki

Ale uważaj siedzisz w tym po uszy

Posłuchaj mojej rady


Wiem, że nadchodzi

Wiem, że będze ostro

Wziąłem tyle

Ile jeszcze będę chciał wziąć

Dlaczego myślisz

Że mamy cierpieć w milczeniu

Kiedy serce jest złamane

Nie ma już nic do złamania


Wszystko jest cudowne w przeszłości

Ona ogrzewa marzenia słońca

Powinnaś mnie zobaczyć po śmierci

Zbierającego ich prochy


Kiedy myślisz: już po nas

Odkrywamy, że

To co myślimy jest bezwartościowe

Podziwiam, to że

Nie chcesz znać prawdy

Prawda jest nudna

Ogarnia mnie ta gorączka i potrzebuję

Zostawić dom, zostawić samochód

Zostawić tych złych facetów tam gdzie są

Zostawić kilka naboi w mojej spluwie

Powstrzymaj mnie


Wiem, że nadchodzi

Wiem, że będzie ostro

Wziąłem już tyle

Ile jeszcze będę chciał wziąć

Dlaczego mówisz

Że mamy cierpieć w milczeniu

Moje serce jest złamane

I nie ma już nic do złamania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz