poniedziałek, 26 grudnia 2011

Te Necesito tłumaczenie piosenki

Jeśli jest deszcz każdego dnia

Podwyższył się jego poziom

Już muzyka nie ma takiego samego efektu

Jaki miała zwyczaj mieć


Takie przypadki były częste

W tak małym i krótkim czasie

Aż nie wiem ani w jakim języku mówię

ani nie czuwam na stanowisku

w którym się zakopałam


Czuję, że nie mam już siły

By skakać i chwytać słońce

I więcej nie próbuję


Nie słucham mojego własnego głosu

Już nie wiem czy żyłam 10 000 dni

czy jeden dzień 10 000 razy

I dodaję cię do mojej historii

I chce zmienić zguby

Poprzez zyskanie


ref. Potrzebuję cię, potrzebuję cię kochanie

Gdzie chcę tam jesteś

Brakuje mi twojego ciepła

Potrzebuję cię, potrzebuję cię kochanie

Bo jesteś częścią mnie

Potrzebuję cię tu

Bo nie umiem żyć bez ciebie

nie nauczyłam się...


I znalazłam tę zgubę

Jak igłę w stogu siana

Jak w ruchomych piaskach

Zatopiłam się w mojej samotności

Już nie wiem czy żyłam 10 000 dni

czy jeden dzień 10 000 razy

I dodaję cię do mojej historii

I chce zmienić zguby

Poprzez zyskanie


ref.Potrzebuję cię, potrzebuję cię kochanie

Gdzie chcę tam jesteś

Brakuje mi twojego ciepła

Potrzebuję cię, potrzebuję cię kochanie

Bo jesteś częścią mnie

Potrzebuję cię tu

Bo nie umiem żyć bez ciebie

nie nauczyłam się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz