środa, 28 grudnia 2011

Anything tłumaczenie tekstu

OK, co było tej nocy?

Proszę po prostu powiedz co do diabła jest źle!

Chcesz jeść?

Chcesz spać?

Chcesz krzyczeć?

Po prostu się określ

Po prostu się określ

Po prostu się określ


(refren)

Dobrze, dam ci cukierka

Dam ci diamenty

Dam ci perły

Dam ci wszystko czego chcesz

Tysięczno dolarowe banknoty



I nawet pozwolę Ci oglądnąć przedstawienia które chcesz zobaczyć

Bo wyszłaś za mnie

Bo wyszłaś za mnie

Bo wyszłaś za mnie


Jestem tak zmęczony tobą tej nocy

Zawsze śpisz kiedy przychodzę do domu

Coś jest nie tak za mną

Coś jest nie tak z Tobą

Naprawdę chciałbym wiedzieć

Naprawdę chciałbym wiedzieć

Naprawdę chciałbym wiedzieć


(refren)

Dobrze, dam ci cukierka

Dam ci diamenty

Dam ci perły

Dam ci wszystko czego chcesz

Tysięczno dolarowe banknoty


I nawet pozwolę Ci oglądnąć przedstawienia które chcesz zobaczyć

Bo wyszłaś za mnie

Bo wyszłaś za mnie

Bo wyszłaś za mnie


Kiedy byłem młody grałem w grę

Ale miłość i szczęście były takie same

Teraz jestem starszy i nie gram

Odryłem cięższą drogę

Starciłem się, ona oszalała

Wyzywa mnie

Rzeczmi którymi nazywała swojego ojca

Ona zwariowała i ja też

Zastanawiając się co ja Ci zrobiłem


(refren)

Dobrze, dam ci cukierka

Dam ci diamenty

Dam ci perły

Dam ci wszystko czego chcesz

Tysięczno dolarowe banknoty


I nawet pozwolę Ci obejrzeć przedstawienia które chcesz zobaczyć

Dam ci wszystko , wszystko , wszystko , wszystko

Wszystko, Wszystko



[sorry za wszelkie błędy^]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz