czwartek, 15 grudnia 2011

Ja z podróży Agnieszka Osiecka

Ja z podróży


Ja z podróży.

Ja z podróży.

Ja z podróży.

Ja z podróży.

Walizki moje pełne snów,

dziś puste są.

Po podróży, po podróży,

kto powie, gdzie mój będzie dom,

będzie dom.

A tyle jeszcze mam nadziei,

tęsknoty tyle w sercu mam.

Co począć z tym, kto wie ?

A chwile w mieście snów ?

A chwile w księgach słów ?

Tyle jeszcze w sercu noszę.

Ja z podróży.

Ja z podróży.

Zgubiłam drogę,

nie wiem gdzie zrobiłam błąd.

Po podróży, po podróży,

kto zgadnie przyszłość z pustych rąk ?

A taka we mnie jeszcze siła,

że dźwignę skałę z białych gór.

Co począć z tym, kto wie ?

A chwile w mieście snów ?

A chwile w księgach słów ?

Tyle jeszcze w sercu noszę.

Tyle dobrej siły, i tęsknoty,

i nadziei, i tęsknoty,w sercu noszę,

i tęsknoty w sercu noszę, i pożaru w sercu noszę,

i pożaru.

Ja z podróży.

Ja z podróży.

Ja z podróży.

Wypiłam dzbanek aż do dna.

Po podróży, po podróży,

kto powie ile potrwa świat i ja.

A tyle jeszcze mam dla świata,

pożarów tyle w sercu mam.

Co począć z tym, kto wie ?

A chwile w mieście snów ?

A chwile w księgach słów ?

Tyle jeszcze w sercu noszę.

Ja z podróży.

Ja z podróży.

Ja z podróży.

Ja z podróży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz