niedziela, 25 grudnia 2011

Seasons in the sun tłumaczenie piosenki

Słoneczne pory roku



Do widzenia mój zaufany przyjacielu

Znaliśmy się od 9 czy 10 roku życia

Wspólnie wspinaliśmy się na wzgórza i drzewa

Uczyliśmy się miłości i alfabetu

Zdzieraliśmy nasze serca

Zdzieraliśmy skórę z kolan


Żegnaj przyjacielu, ciężko jest umierać

Podczas gdy ptaki śpiewają na niebie

Teraz, kiedy wiosna wisi w powietrzu

Piękne dziewczęta wszędzie dookoła

Pomyśl o mnie a będę przy tobie


Bawiliśmy się i cieszyliśmy

Mieliśmy słoneczne pory roku

Ale wzgórza, które zdobyliśmy

Były zaledwie skrawkami naszego życia


Żegnaj ojcze, proszę, módl się za mnie

Byłem czarną owcą w rodzinie

Chciałeś nauczyć mnie odróżniać dobro od zła

Zbyt wiele wina, zbyt wiele piosenek

Zgadnij, jak się do tego doprowadziłem


Żegnaj ojcze, ciężko jest umierać

Podczas gdy ptaki śpiewają na niebie

Teraz, kiedy wiosna wisi w powietrzu

Małe dzieci wszędzie dookoła

Kiedy tylko je zobaczysz, będę przy tobie


Bawiliśmy się i cieszyliśmy

Mieliśmy słoneczne pory roku

Ale wino i pieśni

Tak jak pory roku - przeminęły

Bawiliśmy się i cieszyliśmy

Mieliśmy słoneczne pory roku

Ale wino i pieśni

Tak jak pory roku - przeminęły


Żegnaj Michelle, moja jedyna

Dałaś mi miłość, pomogłaś mi

Odnaleźć słońce

Za każdym razem, kiedy byłem załamany

Byłaś zawsze przy mnie

By postawić mnie z powrotem na ziemię


Żegnaj Michelle, ciężko jest umierać

Podczas gdy ptaki śpiewają na niebie

Teraz, kiedy wiosna wisi w powietrzu

Kwiaty wszędzie dookoła

Chciałbym, abyśmy oboje tam byli


Bawiliśmy się i cieszyliśmy

Mieliśmy słoneczne pory roku

Ale wzgórza, które zdobyliśmy

Były zaledwie skrawkami naszego życia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz