piątek, 23 grudnia 2011

The Rolling Stones Saint Of Me tłumaczenie

święty Paweł prześladowca,

Był okrutny i grzeszył

Jezus nawrócił go oślepiającym światłem

I wtedy rozpoczął swoje życie od nowa,

Powiedziałem tak

Powiedziałem tak


Augustyn wiedział co to pokusy,

Kochał kobiety, wino i pieśń

I wszystkie wyjątkowe przyjemności,

Związane z grzechem

Powiedziałem tak!

Powiedziałem tak!


Powiedziałem tak, o tak, o tak

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak,

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak,

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym


Słyszę zbrodnie aniołów

Wycieram łzy spływające po jej policzkach,


Jan Chrzciciel był męczennikiem

ale on podsycił nienawiść heroda,

I Salome dała mu obietnicę

podaną na talerzu

Powiedziałem tak,

Powiedziałem tak,


Powiedziałem tak, o tak, o tak

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak,

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

o tak, o tak,

ty nigdy nie uczynisz mnie świętym


Słyszę zbrodnie anioła

Wycieram łzy spływające po jej policzkach,

Wycieram anielskie zbrodnie,


Ty nigdy nie uczynisz mnie świętym,

Ty nigdy nie uczynisz mnie świętym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz