piątek, 23 grudnia 2011

My Fault tłumaczenie tekstu piosenki

Wszystkim postaciom w piosence głosu użyczył Eminem

[G] Eminem jako Susan (dziewczyna)

[D] Eminem jako Dave

[J] Eminem jako Janek

[R] Eminem jako Ron


Nie chciałem ci dawać grzybków dziewczyno

Nie chciałem wprowadzać cię do mojego świata

A teraz leżysz w kącie i płaczesz

Teraz to moja wina, moja wina


[Eminem]


Poszedłem na imprezkę Janka z Ronem i Davem

Poznałem blond laskę, połowa jej głowy była ogolona.

To pielęgniarka, która chce by ją związać

taśmą i zgwałcić na pierwszej randce.

Susan - uzależniona od heroiny, która właśnie przestała brać

która lubi piwko i alternatywną muzykę (Co jest?)

Powiedziała mi, że znów zamierza wrócić do hery (Nie!)

Powiedzialem "Zaczekaj, najpierw spróbuj tych halunów

To lepsze od heroiny, Henn, piwka i ginu

Chodź, chodźmy tam (pukanie do drzwi)

"Kto tam do cholery?"

[R] "To ja i Kelly!"

"Sorki, chodźmy do innego pokoju"

[G] Nie ufam Ci!

"Zamknij się szmato! Żuj tego grzybka"

To pomoże Ci powrócić do korzeni

Będziemy bosi, nadzy i pobiegniemy do las

[G] No dobra, równie dobrze mogę spróbować tego, ta impra jest taka drętw

"O cholera!"

[G] Co?

"Nie kazałem Ci zjadać całej torebki!"

[G] Huh?!

"Yo Sue!"

[G] Odejdź, nie znam cię

Oh cholera, ona traci przytomność

[G] Muszę iść zwymiotywać (Bleah!)

Nie chciałem by coś ci się stało

Chciałem tylko byś bardziej doceniła naturę

Susan, nie płacz, nie nienawidzę ci

Świat nie jest przeciw tobie, przykro mi, że ojciec cię zgwałcił

Więc tatuś wziął twoją małą cipkę w usta?

To nie powód by się rzucać na łóżku

Powiedziała:

[G] Pomóż mi chyba mam miesiączkę!

Odpowiedziałem: "Też jestem nawalony, nie łap mnie za koszulkę" (Puszczaj!)

"Mogłabyś się uspokoić, zaczynasz mnie przerażać'

Powiedziała:

[G] Mam 26 lat i nie jestem mężatką

Nie mam nawet dzieci i nie potrafię gotować

(Hello!) Tutaj jestem Sue, (cześć!) mówisz do rośliny,

patrz!

Musimy zawieźć cię do szpitala zanim będzie za późno

Nigdy jeszcze nie widziałem by ktoś zjadł tyle grzybków co ty.

Susan (czekaj!) Dokąd idziesz? Lepiej uważaj

[G] Zostaw mnie w spokoju tato, mam dosyć tego, że ciągniesz mnie za włosy

Nie jestem twoim ojcem, przestań, nie połykaj własnego języka

Chcesz gumę? Odłóż te nożyczki nim zrobisz coś głupiego

Zaraz wrócę, uspokój się dziecinko, proszę

Muszę znaleźć Dave'a, on mi dał te grzybki

"Jasiu, zanim cię walnę powiedz gdzie jest Dave"

[J] Jest w łazience stary; chyba sra

"Dave! Wciągaj gacie, potrzebujemy karetkę

Na piętrze jest dziewczyna gadająca do roślinek

wyrywa sobie włosy,

jak długo działają te twoje dragi?"

[D] To zależy ile wziąłeś

"Ja wziąłem trzy, ona połknęła pozostałe dwadzieścia dwa

Teraz jest na górze, ryczy i pije Lizol"

[D] Ona umrze stary

"Wiem i to moja wina!"

[D] Mój Boże!!!


Mój Boże, przepraszam!

Przepraszam! Susan proszę obudź się!

Proszę! Proszę obudź się!! Co robisz ?!

Nie jesteś martwa!! Nie jesteś!

Wiem, że żyjesz! O mój Boże!

Susan obudź się! Oh Boże...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz