poniedziałek, 19 grudnia 2011

Modern Talking - When The Sky Rained Fire tłumaczenie

Kochana czuję się winny, lecz nie wiem dlaczego
Och, kochana obiecałem Ci, że miłość nigdy nie będzie kłamstwem
Och, wysyłam życzenie do niebios
Nie mogę znieść tego bólu w środku
Ta chwila opowiada historię
i jestem silniejszy niż moja duma

To była noc - kiedy z nieba zaczął padać ogień
(kiedy z nieba zaczął padać ogień)
To była noc - kiedy gwiazdy zaczęły spadać
To była noc - kiedy w moim sercu wygasło pożądanie
To była noc, ukochana - kiedy nie usłyszałem twojego wołania

Muzyka jest odpowiedzią - kochana, gdy płaczesz
Nie możesz powiedzieć mi dokąd odeszła miłość - kiedy umarła
I zrozumiałem wszystko albo nic
To nie był romans
Rozłóż swoje karty na stole
Jeśli mnie potrzebujesz, pojawię się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz