wtorek, 1 maja 2012

My Immortal tłumaczenie tekstu

Mój nieśmiertelny



Tak bardzo męczy mnie bycie tu

Zduszona przez moje wszystkie dziecięce lęki

I jeśli musisz odejść

Chciałabym byś po prostu odszedł

Ponieważ twoja obecność tu się przeciąga

I nie zostawi mnie w spokoju


Te rany nie będą zdawały się goić

Ten ból jest zbyt rzeczywisty

Za wiele by czas mógł to wymazać


Gdybyś płakał otarłabym wszystkie twoje łzy

Gdybyś krzyczał pokonałabym wszystkie twe lęki

Trzymałam cię za rękę przez wszystkie te lata

Ale ty nadal posiadasz mnie całą


Zniewalałeś mnie

Swym niesamowitym światłem

Ale teraz związana jestem z życiem, które zostawiłeś za sobą

Twoja twarz, ona nęka moje jedyne przyjemne sny

Twój głos, on wygania ze mnie zdrowe zmysły


Te rany nie będą zdawały się goić

Ten ból jest zbyt rzeczywisty

Za wiele by czas mógł to wymazać


Gdybyś płakał obtarłabym wszystkie twoje łzy

Gdybyś krzyczał pokonałabym wszystkie twe lęki

Trzymałam cię za rękę przez wszystkie te lata

Ale ty nadal posiadasz mnie całą


Staram się bardzo powiedzieć sobie, że ciebie już nie ma

I chociaż wciąż jesteś ze mną

od samego początku byłam samotna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz