czwartek, 1 grudnia 2011

Radiohead - Faust Arp tłumaczenie

Pobudka, pobudka

Wstawaj i lśnij

Włącz znów, wyłącz, włącz znów

Patrz jak upadam

Niczym domino

W piękne układy


Palce

W placku z kosa

Ja drżę, ja drżę, ja drżę

Oto jak się czujesz

Jak powinnaś, jak powinnaś

Rozsądnie i z umiarem


Od karku w górę martwy

Chyba utknąłem, utknąłem, utknąłem

Myśleliśmy, że masz to w sobie

Ale nie, nie, nie

Bez właściwego powodu


Wyciśnij tubki i puste butelki

I weź łuk, weź łuk

Oto jak się czujesz

Jak powinnaś, jak powinnaś

Słoń w pokoju stoi

Wiruje, wiruje, wiruje

W duplikacie i tryplikacie i

Plastikowe torby i

Duplikat i tryplikat


Od karku w górę martwy

Chyba utknąłem, utknąłem, utknąłem

Myśleliśmy, że masz to w sobie

Ale nie, nie, nie

Dokładnie tam, gdzie wysiadasz

Już dość, dość, dość, dość

Kocham cię, lecz dość to dość, dość już tego interesu

Właściwie nie ma powodu


Głowę masz pełną piór

W masło się roztopisz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz