środa, 25 stycznia 2012

Behemoth Defiling Morality ov Black God tłumaczenie

ofiaruj mi bluźnierczy pocałunek

o Izydo matko wszystkiego

twe usta jak morfina

drażnią me drzemiące serce

uwolnij mnie!

ten wszechświat jest za mały

zejdź na ziemie! głoś ewangelię!


przepiękna muzo

porwij mego ducha

pogrzeb mą wolę

w rozległym nieznanym

gdzie ludzka myśl nigdy nie dosięgnie

zejdź na ziemię

i poświęć moje silniki życia


i tak oto wyśpiewuję potęgi tryumf ten

deptając królestwo sumienia

ja, archanioł gniewu

jednym słowem, piekielnym mieczem

pokonałem każdy wizerunek boga


przychodzę w wspaniałości i złotej chwale

szukając trofeów wojny

i świętych łupów

by oczyścić to moje serce

by odrzucić zgniły krucyfiks

plugawić moralność niewidomego boga


plugawić moralność czarnego boga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz