sobota, 28 stycznia 2012

Kasia Kowalska - Do Z³Udzenia tekst piosenki

A to czego pragn�
Do z�udzenia przypomina z�o
Co tkwi w Tobie dla mnie
Brudzi moje r�ce krwi�
Wi�c dlatego marz�
Bym tylko ja zna�a rozkosz t�
Gdy patrz�c jak umierasz
Mog� �mia� si� nawet lub kl��

Dlatego dajesz tylko strach
Cho' tyle go ju� mam
Dlaczego Tob� nie mog� by� ja
Czy to przera�a Ci� tak
Dlaczego czuj� tylko strach
Gdy manipulujesz mn�

A krok, kt�rym id�
Do z�udzenia przypomina Tw�j
Gdy stoj� najbli�ej
W moim wzroku
Skrywam zamiar sw�j
To, �e ci�gle pragn� bym tylko ja
Zna�a rozkosz t�
Gdy patrz�c jak umierasz
Mog� �mia� si� nawet lub kl��

Dlatego dajesz tylko strach
Cho' tyle go ju� mam
Dlaczego Tob� nie mog� by� ja
Czy to przera�a Ci� tak
Dlaczego czuj� tylko strach
Gdy manipulujesz mn�

Dlatego dajesz tylko strach
Cho' tyle go ju� mam
Dlaczego Tob� nie mog� by� ja
Czy to przera�a Ci� tak
Dlaczego czuj� tylko strach
Gdy manipulujesz mn�

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz